Frågor och svar

Vad händer om butiken inte har min produkt i lager, får jag pengarna tillbaka?

Om vi inte kan leverera varorna du beställer, kommer du att kontaktas personligen. Det kommer naturligtvis aldrig att dras pengar för ett objekt som inte kan levereras.

Jag skulle vilja ha mer information om en produkt, vad ska jag göra?

Hagedorn försöker att beskriva produkterna på sidan så bra som möjligt. Om du har frågor som kräver ytterligare information, vänligen kontakta oss direkt per telefon eller  e-post. Du hittar kontaktinformation under kundservice.

Är det säkert att handla online hos boutiquehagedorn.se?

Vid din beställning godkänns ditt kreditkort automatiskt via en säker server på din bank. All information skickas i krypterad form. Du kommer därför inte utsättas för någon risk när du handlar hos Hagedorn.

Till vilka länder levererar ni?

För närvarande levererar vi endast inom Norden men kan leverera till övriga Europa med särskilda leveranskrav. Kontaktainfo@boutiquehagedorn.se för mer info.

Vad händer om mitt paket anländer när jag inte är hemma?

I så fall lämnar vi information i brevlådan som talar om var du kan hämta ut paketet. Hos DHL är paketets liggtid 14 dagar.